teisipäev, jaanuar 16, 2018

Pullerits: Oh õudust küll, mu sõbrad läksid tülli!

Siin on kaks võimalust: kas mõni mees ei ole lugenud seda, mida ma oma blogis eelmisel nädalal kirjutasin («Millal hakkavad (lume)kahurid rääkima?»), ja tõstis teadmatusest kisa või vastupidi, et mõni mees luges seda, mida ma kirjutasin, erilise hoolega ja otsustas sellest kinni võtta ning asja võimendada.

Igatahes fakt on see, et Mati Alaver (ülemisel fotol keskel) andis esmaspäevases Õhtulehes kõva löögi Indrek Kelgu pihta, süüdistades, et Kelgu korraldatud Tartu maraton, mida Alaver nimetab sõuvõistluseks, röövis ära tolle lume, mida võinuks hoida üle suve, et nüüd sügisel ja talve hakul teha Tehvandil suusatajatele treenimiseks korralik rada.

«Asjaolu, et Otepääl ei suudetud eelmisel aastal ette valmistada üle talve hoiatavat (sic!) lund – see sõideti Tartu maratoni sõuvõistlusega maha –, oli väga suur karuteene ennekõike Eesti noortele suusatajatele,» sõnas kogenud treener.

Kuidas asjad aga tegelikult olid, lugegu asjahuvilised minu avalõigus viidatud kirjutisest. Alaver ei lugenud? Või vastupidi: luges ja sai Kelgu peale pahaseks ja andis tema pihta tuld?

Kelk (fotol vasakul) ei jätnud reageerimata, nimetades Alaveri väidet naeruväärseks. Ta ladus Postimehes lauale kolm argumenti, miks Alaveri jutt ei ole argumenteeritud.

Väga keeruline olukord, kas pole, kui kaks su suurt sõpra on omavahel avalikult tülli pööranud. Või on see hoopis märk sellest, et kui mehed, kes on tahtnud ka minuga tülli keerata, on omavahel tülli pööranud, kinnitab see, et tegu ongi kahe riiukukega?

Igatahes tunnistan, et kui koomiline või tragikoomiline kujunenud olukord ka ei paista, on mul väga keeruline isiklikult poolt valida. Seetõttu kutsun teid appi, et te kõrvalseisjatena ütleksite välja, kummal on rohkem ja kummal on vähem õigust, kas Kelgul või Alaveril!

Foto 1: Jaak Mae (vasakul) ja Mati Alaver lähevad Sotši olümpial vaatama Soome ja Rootsi jäähokimängu. Foto autor: Liis Treimann, Postimees/Scanpix
Foto 2: Indrek Kelk mullu veebruari lõpus Tehvandil. Foto autor: Arvo Meeks, Valgamaalane/Scanpix

67 Kommentaarid:

At 13:40, Anonymous Anonüümne said...

Ega ilma vastu ikka saa-kes oskas ette näha et ei märtsis ega novembris ole võimalik kunstlund toota.
Meenutuseks-just TM viimaste startide ajal läks sulaks ja pmst oligi talvega lõpp.

Alaver võiks meelde tuletada oma nooruspõlve teadustööd ,kus tõdes et Otepää(Tehvandi) on treenimiskohana nonsenss- pigem kerkib suusatajaid tasaselt maalt(Tartust, PP-nimeliselt ovaalilt) kui sealt.

 
At 13:56, Anonymous Anonüümne said...

Riiukukeks on Kelk. Mati lihtsalt üritas ajakirjanikule talle ainuomases peenes formaadis vihjata Aivar Rehemaa oodatust kehvemaks jäänud hooaja alguse põhjusi: noorsportlane ei saanud sammu klappima sellepärast, et lumi oli tuuri pandud ja ei saanud harjutada. Kui küsitakse siis tuleb vastata. Nii on viisakas. Aga selle Kelgu raevupurse on küll täiesti kohatu.

 
At 13:58, Anonymous Anonüümne said...

Härra Pullerits, teie olete ju Suur Lepitaja. Kutsuge need riiukuked oma kabinetti ja käskige sõjakirves maha matta.

 
At 14:24, Anonymous Anonüümne said...

Antud juhul on Kelgul õigus.
Kui pole rahvasporti, siis kaob ajalukku ka tippsuusatamine. Mingi 20 fanaatiku pärast ei hakka tulevikus keegi enam kunstlund tootma.
Ja Kelk ei varastanud lund, vaid ostis teenuse ausalt. Kui Karlovitšil on mingi kana kitkuda, siis võtku uus Tehvandi pealik ette ja vaadaku, millises kogus lund tal järgmisel aastal olema saab.
Kui "kaup" poes otsa saab, siis pole süüdi mitte viimane ostja, vaid - a)ostja, kes ise hiljaks jäi, või b) kauba müüja, kes ei varunud lattu tagavara.

P.S. Mind paneb praegune suustamise tase õlgu kehitama, kuid TM-le läheks uuesti ka sellisele rajale, nagu eelmisel aastal oli.

 
At 14:50, Anonymous Anonüümne said...

Kas just selle nn. lumepuuduse tõttu langes meie suusatippude tase?
Kui jah, siis kuhu ta veel langeda sai?))))

 
At 15:31, Anonymous Anonüümne said...

Sinu SÕBRAD (sic!) läksid tülli?
Sinu, ja sõbrad?
Ha-ha-haa ...

 
At 15:31, Anonymous Anonüümne said...

On fakt, et kuus maailma parimat suusatajat on tugevamad kui ülejäänud elanikkond. Veelgi enam, tublimatel 1%-l on rohkem suusvarustust kui nõrgematel 99%-l (kes pole paljud isegi lund näinud). Samal ajal kui maailmas peab iga seitsmes inimene läbi ajama ilma suuskadeta, pillavad maailma dopingukahtlustusega eliitsuusatajad raha absurdsetele asjadele. Lumelaagrid, kõrgemäe treeningud, alpimajad, kunstlume rajad jne. Kas sellest pillamisest muutub 99% elu elamisväärsemaks? Ei! Ja selles ongi Kelgu ja Alaveri vaidluse tuum. Tegelikult ongi ju maailma areng ülesehitatud tippude tahtmistele ja soovidele. Probleemiks on see, et tipud muutuvad laiskadeks ja kiuslikeks ülejäänute suhtes ning tegelevad oma staatuse hoidmisega kõikide vahenditega. Kuidas aga tagada parim areng kõigile?

 
At 15:48, Blogger Priit Pullerits said...

Jah, poleks tippe, kes oleks aidanud teha Otepää Tehvandi suureks suusakeskuseks, poleks seal mingit staadioni ega infrastruktuuri, kust maratoni alustada või kus kogu maraton korraldada - poleks seal mingit lumekahurite parki. Starditaks endiselt kuskilt kõledalt Matu väljalt, lõkete äärest, nagu ma tegin seda aastal 1982. Muidugi, sai ka sõidetud, aga eks ta üks jebla oli.

 
At 16:03, Anonymous Anonüümne said...

Meedia ootab kangesti Veerpalu noorte olümpiale pääsemist. Eks ta ole, igale inimesele on O osavõtt suur asi. Aga siiski. Milleks kinnistada Eesti imagot kui eksootilist riiki valgel olümpial. Nagu mõni Ekuador, Venetsueela. Leiame ju Estoniat esindavad Veerpalud protokolli lõpust, nö osavõtjariikide seast. Kas oli tore vaadata Sotši olümpia eesti kahevõistluse mansa ponnistusi kaugelt viimasena? Loodaks väga et eesti laskesuusa võistkondi olümpiale ei punnitata. Saage aru normid võivad ju täidetud olla aga see on formaalsus. Mis miljonite tv vaatajate mällu kinnistatakse Estonia on väike vaene ida-euroopa riik mis KA ennast nähtavaks tahab teha. Koperdavad kahe viimase seas. Päevad kus 3 kulda ühelt olümpialt toodi on massidel ammu unustatud.

 
At 16:05, Anonymous Anonüümne said...

"Tipud" pole seal Tehvandil lillegi liigutanud. Rahavoogude liikumist suunas ikka keegi Savi Toomas.

 
At 16:18, Anonymous Anonüümne said...

No Toomas Savi alavääristamine mittetipuks on mõnitamise tipp. Ärge olge nii kitsalt fokusseeritud. Tipp on tipp. Siin pole isegi midagi targutada, et suusatamisega on tal lood kehvad.

 
At 16:41, Anonymous Säinas, taluperemees ja eestlane said...

Täna on küll üks keeruline päev, enam ei teagi kelle peale vihastuda ja kelle ligi hoida. Alustuseks dilemma, et kas süüdi on Kelk või Alaver või äkki on hoopis süüdi hoopis lumi, kes sulas kevadel ära.
Ja nüüd veel lisaks ka see, et kas mõista süüdi president, kes kutsus Ojasoo lavastama, Ojasoo, kes peksis naist või feministid, kes peksavad Ojasood. Päeva edenedes segas kaarte veel ka Reinsalu, kes solvas feministe. Ei tea mis nii veel õhtuks saab. Arvamusi on palju, kuid tõde mitte kuskil.
Arvan, et 24.veebruariks on plats puhas ja kõigil kõrid läbi näritud. Kuid kui see veel juhtunud pole oleks ikka vaja õpetussõnu kuulda, et keda vaenata ja kelle poolde hoida. Üks mis muidugi kindel - Pulleritsu peale võib alati loota.

 
At 16:51, Anonymous Anonüümne said...

Härra Säinaselt taas krestomaatiline seisukohavõtt. Kogu seda mustlaslaagrit hoiab veel lendu minemast tugisammas Pullerits ja tema autoriteetsed sõbrad. Ilma nende karmide meesteta oleksime ammu pupes.

 
At 16:59, Blogger Priit Pullerits said...

Ma annan siin teile lahkelt moraalse kompassi, mis näitab, kelle poole hoida.

Hoida tuleb antud juhul riigipea poole, kes valis NO - ja Ojasoo - lavastajaks. seega, tuleb hoida Ojasoo poole, sest - ja see on siin peamine - ei saa inimest ühe teo eest, mille eest ta on juba oma koosa saanud, igavesti karistama jääda. Tuleb hoida Ojasoo poole, et igasugused isehakanud nn sotsiaalse õigluse sõdalased - ja nemad on alati vasakpoolsed, st totalitarismi ja muudesse hulludesse ismidesse kalduvad - ei saaks ühiskonnas hakata dikteerima, kes võib midagi teha ja kes ei või. Ja loomulikult tuleb hoida minister Reinsalu poole, ükskõik mida ta ütles - ma isegi ei tea, mida ta ütles, ja tähtis pole -, sest Reinsalu on jäägitult vihakõne paragrahvistamise vastu, aga just vihakõne on too, mida vasakpoolsed tahavad kehtestada, et siis vihakõneldes saada teisi, noid n-ö tõelisi vihakõnelejaid hakata kinni panema, olgu otseses või kaudses mõttes.

Ma loodan, et nüüd hr taluperemees Säinas ja teised ka said vaate klaarimaks ja teavad, kuidas siit edasi minna. Teistele: arvestage, et kes ei ole meie poolt, on siin meie vastu. Ja kes on meie vastu, neile me alles kütame (lisage siia ise, mida soovite).

 
At 17:24, Anonymous Anonüümne said...

Härra Pullerits, meie Padre ja moraalne majakas, olge nüüd enda vääriline. Asi läks lappama juba eos- anda EV100 pidu avangardteatrile, sealt oleks tulnud taas pappkastide loopimine ja sallivuse ülistus. Kellele ja milleks selline?
Ühesõnaga, presidendilt järjekordne ämber pärast uusaasta hümni ärajätmist.

 
At 17:57, Anonymous Anonüümne said...

Kui Padre tahab teada mida Reinsalu ütles, siis annan teada - kanakarja rünnak.

Tegelikult on see tähtis, sest kui noored kanad näevad ühte aedikus maas, tulevad karjaga ligi ja nokivad surnuks. Nähtud.
Seega feministide rünnaku võrdlus kanakarjaga on täiesti õigustatud ja Reinsalu kasutas väga õiget võrdlust.

Olen kindel, et kui Reinsalu oleks kasutanud midagi "vähem reljeefset", siis oleks ikkagi rünnakuks põhjus leitud.
Nüüd on muidugi neil vasakpoolsetel feministidel probleem, sest Presidenti ei saa naistevaenulikkuses süüdistada ...

 
At 18:12, Blogger Priit Pullerits said...

Väga tubli, et siin leidub ühiskonda ja selle tegelasi kriitiliselt ja teravalt analüüsida suutvaid sõnavõtjaid. Väärt panus, mehed! Aitäh nii minu kui lugejate nimel. Teistele: õppige!

 
At 19:35, Anonymous Anonüümne said...

Priit vana Ekriit ei jäta juba võimalust vasakpoolsete suunas tuld avada, isegi kui selleks põhjust ei ole, siis ta loob selle võimaluse ise.
Lumeküsimuses olen kindlasti Kelgu poolt. Sama mis teha valikud kas teeme laulupeo või raiskama selle raha hääbuvale kunstniku Tanel Padarile. Mati võib rääkida mis tahab. Ma ei räägi sellest et tulemusi pole. Pigem sellest et noori ei ole. Veerpalud pole tema, vaid Andrus Veerpalu ja norra suusaakadeemia produktid.
Tartu Maratonil on suurem osa kui sa arvad Tehvandi keskuse loomisel. Ja ta võiks alata ka lõkete vahel põllu peal.
Kuidas saab selliseid lolle küsimusi üldse tõstatada?
Riiukuked? Kõik olete seal lõuna-eestis kuked. Sina oled nende mõlemaga tülis. Mis lepitaja selline olla saab?

Huu

 
At 19:41, Anonymous Anonüümne said...

p.s. ei toeta mingil juhul allkirja aktsiooni Ojasoo vastu. Pole teab mis kullatkk inimesena (temaga kohanud ja tööd koos teinud), kuid lavastajana andekas ja ennast piisavalt tõestanud.
Samas Justiitsminister peab sõnu valima. Ei saa olla tatipritsija Trumpi eeskujul (pole temal ka seda meeskonda , kes lapsesuu lauseid hiljem lapiksid), samas oravapartei nõudmine et astu tagasi on veel mölaklikum tegu.
Kuradi komme see on , et iga asja peale kijuma hakata ja tagasiastumist nõuda? Mis sellega saavutatakse?

Huu

 
At 20:06, Anonymous Anonüümne said...

Huu, ei ole sinust analüütikut. Lahmid täiesti tühja. Jälgi kuidas toimetab isand Pullerits. Tema palju ei räägi, aga kanakari püsib vait kui sukk. Samuti ükski kukk ei kire enne kui Padre pole selleks oma dabrood andnud.

 
At 20:17, Anonymous Anonüümne said...

Probleemsetes oludes näitavad karisid ja madalikke majakad. Need on inimesed rahva seas, kelle arvamus ei murdu PR tormides ja tagakiusamistes. Need majakad on terasest, erisoomusega mis kaitseb tormi, vee, tule ja paljude muudegi võimekuste eest. Neid võib eirata aga sellel on tagajärjed.

Ojasoo juhtum on huvitav. Andestus on kaval nüke. Ojasoo peab enne lavastust pisarsilmi astuma lavale ja teatama, et ta on muutunud inimlikuks ja ta kunagi ei kohtle inimesi nii nagu see juhtus enne tema taandumist ning paluma mõistmist ja andestust. Siis jookseb oht ühiskonnast mööda. Sellise sammu mitteastumine on aga kuritegude legiteerimine. Naerdakse näkku ausatele, et te olete lollid sest teil pole piisavalt aru sigatsemiseks.

 
At 21:21, Anonymous Kärna Ärni said...

Mati Karlovitšil on õigus, sest tema on meie aja kangelane.
Meest, kes on korduvalt norrakad kuninglikul alal üle mänginud, tuleb kuulata.

 
At 22:10, Anonymous Anonüümne said...

Taliharja Vanakuri 2018 - talvine öine 101km ultravõistlus

https://www.youtube.com/watch?v=1fIgFiLCDxI

 
At 22:19, Anonymous Anonüümne said...

Kui Priit Indreku ja Mati ära lepitaks, saaks neist kolmest hirmus löögirusikas. Siis võidaks mitte ainult norrakaid vaid ka sakslasi. Katsuge mehed niikaugele jõuda. Siis austaks meid, eestlasi ka Putin. Ning tema on see kes idapoolkeral takti määrab. Varsti ka läänepoolkeral.

 
At 23:16, Anonymous Anonüümne said...

Maratonirajal käib lumetootmine.

https://www.err.ee/654595/tanu-kulmale-ilmale-saab-otepaal-jalle-suusatada

Millal Pullerits Suurele Mõõduvõtule kirja saab?

 
At 09:35, Blogger Siin said...

20.06
Otsige Oma isa ülesse, et te ei peaks siin oma surrogaat isa ees lipitsema

 
At 10:23, Blogger Priit Pullerits said...

Täna kella poole kümne ajal mõlemad kahurid huugasid esimese mäe peal, aga kõva tuul kandis tehtavat lund laialt üle lagendiku. Ilmselgelt tahavad rajameistrid esimest mäge lume alla saada. Teisest mäest on vaid lauluväljakupoolne ots lumega kaetud. Traktor ajas stardi-lõpualal lund laiali, seal saab sõitmiseks pauna valmis küll õhtuks.

 
At 11:00, Anonymous Anonüümne said...

aga kõva tuul kandis tehtavat lund laialt üle lagendiku

Oleks keegi võimaldaks sellele lumemöldrite seltskonnale väikse ekskursiooni Tehvandile , Lähtele vm teemal "kuidas saada kunstlumi just sinna kuhu vaja" :))

 
At 11:22, Blogger Priit Pullerits said...

Täna kell neli algab Lähtel Lemeksi suusatalve võistlussari, avadistants on vabatehnikas kilomeetrisel ringil. Start kella kaheksani.

http://suusahullud.ee/wp-content/uploads/2018/01/Juhend-Lemeks-2018-I-etapp.pdf

 
At 11:47, Anonymous Anonüümne said...

Jälle läheb lumepaanikaks, oodake, kuni sajab. Ja kui on, ärge kohe võistelge.

 
At 12:43, Anonymous Anonüümne said...

Kas sealt peab nüüd lumeinfot lugema?

http://terviserajad.ee/rajad/tahtvere-spordipark/

Miks ERRi oma kinni pandi?

 
At 12:52, Blogger Priit Pullerits said...

Toimetus tellis mult kolumni lumetootmise teemal. Siin on teile võimalus: mida soovite, et seal rõhutaksin? Minu arvates on talvel lume tootmine absurd.

 
At 13:02, Anonymous Anonüümne said...

Kunstlumi on lumehelbekestele

 
At 13:13, Anonymous Anonüümne said...

Õige, nii nagu lume tootmine talvel on absurd, on seda ka basseinides vee soojendamine. See lollus tuleks ka lõpuks ometi ära lõpetada. Kes tahavad ujuda tehku seda Emajões, mis teatavasti voolab Priit Pulleritsu nimelises Tartu linnas. Infoks veel, et Tartu linn on see sama koht mis asub Priit Pulleritsu nimelise suusaovaali kõrval. Suusaovaalile praegu Priit Pulleritsu jaoks lund just toodetaksegi ja see tuleks ära lõpetada. Kaua see jama kestab!

 
At 13:18, Anonymous Anonüümne said...

Mingi maks tuleks kehtestada ja sealt laekuva raha eest võiks lund teha.
Selline sotsialistidest inspireeritud mõttevälgatus siis.

 
At 13:33, Anonymous Anonüümne said...

to 12:52
Käi ovaali keskel uurimas, mis seal ometi toimub-miks on lumetootmine just viimastel aastatel nii aeglane ja miks läbi häda saadakse siis ka väga vähe toodetud.
Paaritunnine paus kaablirikkest EI ole põhjus.

 
At 13:58, Anonymous Anonüümne said...

Aga miks kumminaised ei räägi minuga?

 
At 14:08, Anonymous Anonüümne said...

13:13 kanad ei kaaguta siinses blogis

 
At 14:09, Blogger Priit Pullerits said...

Kuulge, 13:33, mul on muudkui teha kui istuda mäel ja vaadata, kas kahurid ikka töötavad.

Ja muide, homme saate lugeda hoopis uut ja valusalt teravat lähenemist kunstlume tootmisele. loodusolud on muutunud ja meil on aeg muutuda koos nendega. Inimene looduse vastu ei saa.

 
At 14:46, Anonymous MargusM said...

" Inimene looduse vastu ei saa."
Ega ei saa jah, seda on tõestanud Lähte maraton ja Valga linn..
Millised on siis uued suunad kuhu muutuda? ..ilma tehnoloogilise dopinguta, sest see on siin blogis just absurdiks kuulutatud.

 
At 14:48, Anonymous Anonüümne said...

14:08 täpselt õige, kanad siinses blogis ei kaaguta. Kõik siinsed kirejad on kuked

 
At 15:04, Anonymous Anonüümne said...

Kus tegutsevad Maarjamaa parimad lumetootjad?

Kas Jõulumäel, Kiviõlis, Trummis, Pirital, Tehvandil või Kuutsemäel või Munamäel või ...

Mitu lumekahurit hetkel kodumaal töötavad?

Kas Pullerits teab vastuseid?

 
At 15:13, Anonymous Anonüümne said...

to 14:09
Küss ei ole selles KAS vaid MIDA nad seal teevad, linna raha pilvedesse heljutavad küll :))


Sprindiraja stardisirgel lumi laiali lükatud , rada sees.

 
At 15:22, Anonymous Anonüümne said...

kunstlund tehakse isegi polaarjoone taga (n Olosel), asi siis meil?

 
At 16:25, Anonymous Anonüümne said...

https://suusk.blogspot.com.ee/2008/12/pullerits-kuhu-jb-maksumaksja-kunstlumi.html

 
At 16:41, Anonymous Anonüümne said...

Valik erinevaid küsimusi. Kunstlund võiks toota suusatunnelisse/halli, mis kipub Eestis jääma unistuseks või unustusse. Soomes on 6 tunnelit ja meil endiselt midagi. Kuidas üldse suusatunnelisse lund toodetakse? Kas sisetingimustes on võimalik kunstlund toota? Kui suured on kunstlume tootmisele veenõuded? Kaua peaks lumi tahenema, enne kui võiks radadele laiali laotada? Üldiselt peetakse kunstlumeraja optimaalseks paksukseks 30-40cm Kas kunstlumi peab rajal kauem vastu kui kohe esimesel korral panna paksemalt või panna mitu korda talve jooksul ja keskmise paksusega.

 
At 16:51, Anonymous Anonüümne said...

Kas kunstlume tootmise kohta õpik on?

 
At 20:42, Anonymous MargusM said...

..ma arvan et mõelda tuleks suurelt, selmet toota kunstlund tuleks hoopis lumepilvi tootma hakata.

 
At 21:11, Anonymous Anonüümne said...

Pidavat saam ka pluss kraadidega lund toota.

Miks Eestis ei ole selliseid seadmeid?

 
At 22:18, Anonymous Uduvere Ärni said...

Kahurid paugutavad pappi tuulde üle Maarjamaa.

https://suusatades.weebly.com/kahurite-kogupauk.html

 
At 22:22, Anonymous Anonüümne said...

Dopingu kontrolli saabudes loobus starti tulemast, ehk haigestus momentaalselt 36 kergejõustikulast, see on venemaa)))

https://www.gazeta.ru/sport/news/2018/01/17/n_11058662.shtml

 
At 22:32, Anonymous Anonüümne said...

Kuhu Pullerits jäi?

http://suusahullud.ee/wp-content/uploads/2018/01/I-etapp-esialgsed-tulemused.pdf

 
At 22:56, Anonymous Anonüümne said...

Pühapäeval toimub selle hooaja esimene maraton, klassikas.
Kas Blogipoeg on stardis?

 
At 23:31, Anonymous Anonüümne said...

ka mina olen vahel Priiduga nõus, lume tootmine talvel et selle peal siis suusatada on absurdne.
Suusaks vajame distantsi, 1km. mida pole kerge saavutada on kuratlikult vähe tervele linnale tiirutamiseks anda.
Uisuplatsi ja ujulas rohkem loogikat, sest me ei pea kilomeetreid sooja veega basseine rajama.

Huu

 
At 23:52, Anonymous Kägu, kehakultuurlane said...

Härrased aga mõelge selle peale ka, et suusakeskused üle Eesti on soetanud omale kallid raja masinad ja muud tehnikat, palganud tööle inimesi jne. Mis selle tööjõu ja muu kaadervärgiga taha, kui vahale viskab selliseid lumevaeseid talvesid? Üldse suusatamisest loobuda või?. Praegu kiunuvad need kes peavad lume tegemist mõtetusest, aga katsu sa mitte lund teha, kui külmakraadid väljas, kohe kukutakse teistpidi hurjutama. Sport ja spordivahendite tootmine ongi üks suur mõtetus ja raiskamine. Selleks, et inimesed saaks ennast vormis hoida, pole hirmkalleid mänguasju vaja, nagu hr. Pulleritsu "übervisserid", kallis jalgratas jms. Mis puudutab hr Ojasood, siis isiklikult ei tunne, aga midagi head tema kohta lugenud, kuulnud pole. Tema andekusega nõusolevad inimesed, kalduvad soodom ja kommorra ja pornograafia valdkonda, sest mis see No99 teatrietendus ikka muud on. samas põhimõtteliselt on Pulleritsul õigus. Toetame Kerstit, sest küll tema teab ,mis Brüsseli sakstele meelejärgi on.Las parem vabariigi aastapäeva pidustustega tegelevad sellised figuurid, kes leiavad, et hümn on ajast ja arust, tuleb ümber teha, üldse ära jätta jne.Kui paneme mõne sirge seljaga ja nn iganenud vaadetega mehe asja tegema, siis keeratakse Brüsselist rahakraanid kinni ( lume tegemise jaoks ei jää enam äkki üldse) ja mis veel hullem ei anta meile enam pagulasi ka mitte.

 
At 07:24, Anonymous Anonüümne said...

Ausalt, tehke midagi muud ka vahepeal, ärge külvake aina lumepaanikat. Übervisserid saab pärandada või sõita nendega välismaal. Meil siin kõik põllud söötis, naisedki näljas. Näete, Mirjamgi kadunud.

 
At 10:07, Blogger Andres P said...

TM seisukohalt pole see Tehvandi üldse oluline. Võrdle või Vasaloppetiga. Pikk ja suur stardiplats ja seal servas paar telki ja konteinerit asjapulkadele. Teisedki Worldloppeti maratonid on väga erinevate stardi/lõpu infrastruktuuriga. Kõige paremates tingimustes on vist küll Lahti, kus suur osa kompleksit on kasutatav. Pigem on külmades oludes oluline lõpetamisjärgne tuule eest kaitstud ja soe ümberriietumisvõimalus.

 
At 11:41, Anonymous Anonüümne said...

Härra Kägu jagab ainukesena matsu. Küsiks veel et kui härra Ojasooga on asi tahe, siis mida me härra Reinsooga teeme? Sulg sappa?

 
At 11:50, Anonymous Anonüümne said...

ja mis veel hullem ei anta meile enam pagulasi ka mitte.
ja mis veel hullem ei anta meile enam pagulasi ka mitte.

 
At 12:22, Anonymous Anonüümne said...

Valitsev Tour de France'i ja Vuelta üldvõitja Chris Froome kuulub maineka Laureuse spordiauhinna nominentide hulka hoolimata sellest, et seisab seoses liiga kõrge salbutamooli näiduga silmitsi võimaliku võistluskeeluga.

 
At 12:47, Anonymous Anonüümne said...

Pärast eelmise aasta kastidraamat annab rohkem pange panna. Loodetavasti Ojasoo suudab seda. Põnevusega ootan. Tegelikult vahetan 100% programmi. Minu meelest olgu meil õudne pühadeetendus tv-s kui õudne elu Vabariigis. Selle nimel olen nõus tolereerima ka Ojasood ja teda pukki upitanud otsustajaid.

 
At 12:59, Anonymous Anonüümne said...

Parem vaimne terror TV-s kui füüsiline vägivald tänavatel!

12:47

 
At 13:04, Anonymous Anonüümne said...

Tõsine pujään oled.
Vaimne terror tv-s transformeerub füüsiliseks vägivallaks tänavatel.
Nii oli see juba vanas Roomas.

 
At 13:17, Anonymous Anonüümne said...

Kas 13:4 väidab, et vabariigi juhtivad pead tegelevad sõjaseisukorra provotseerimisega?

 
At 13:17, Anonymous Anonüümne said...

Õigust räägid 13:04. Pärast A Sääritsa reportaaži mingil kergejõustiku mm-il läksin õue ja lõin ühel ekrelasel pea lõhki.

 
At 14:04, Anonymous Anonüümne said...

13:17
ära kujute ette

 
At 18:43, Anonymous Anonüümne said...

to 14,04

Ekre pead ei purune?

 

Postita kommentaar

<< Esileht